Bor du här?

ÅH, HEJ ALLA LÄSARE/LÄSAREN eh. Nozzi är back on track.
Har inte varit aktiv på aslänge, vet, men jag nu är jag på hugget! Sjuk & allt. Först & främst måste jag få berätta att Stagedive Day Out var över mina förväntningar, det var helt underbart kul! Ska självklart dit nästa år också. Jag var där med Jasmine, Yodie, Sandra, Emelie & Axel sen träffade vi massa annat folk också, till exempel Jens & Kalle med K, som visade kuken för oss, jag hade tyvärr ingen kamera med mig så jag kan inte langa upp bild på den. Vi såg band såsom Sonic Syndicate, Adept, Lower Than Atlantis, My Passion, The Ghost Of a Thousand, Hadouken & Millencollin. Hela hemvägen failade brutalt & det slutade med att Axel, jag & Jasmine satt några timmar på nattbussen med ett gäng fulla kriminella hobbyturkar från Tumba. Sen på senaste tiden har allt bara sjunkit, jag har blivit sjuk & mest legat hemma, taggade till sjukhuset igår, var där i över fem timmar, messade mest med Axel.
Redan skoltrött.
Underbart.
Har ingen ork kvar.
I helgen blir det ferremedchirrelärrespirrebirre&sarre & sen blir det slagga.
Den femte taggar jag till Italien, pepp!

Roland i Sonic Syndicate, konserten på Stagedive var hans sista.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

LOL hobbyturkarna haha <3333333 stagedive 09 var bäst!

2009-09-06 @ 19:12:18
URL: http://idioticgenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0