Ain't no sunshine when she's gone.

VI ÄR VI SOM TÄNKER EFTER!
tralala, min väska har FORTTTTTTTTTTTTTTTTTTFARANDE inte kommit, jag halvspringer hem för att hoppas på att ett litet brev till pappa ska ligga där och vänta. Men nej, icke. Jag har fortfarande tröttnat på all min musik så jag lever på Mr's playlist, TACKAR! Det är så praktiskt att han ocksås har bra musik smak, ppppppppprrrrrrraaaaaakkkkkkkttttttiiiiiiissssssskkkkkkkttttttt <- så praktiskt! Broder har fortfarande inte skrivit så det är som att det är min alldeles egna blogg nu helt utifrån det blå. Och just det, idag fick jag min 150 bevakare på bilddagboken, fantastiskt. Tack alla ni som bevakar mig anonymt, det är gulligt!!!!!!1111111 Jag har tappat bort mig själv lite nu när jag praktiskt taget inte äter något socker alls, JAG. VILL. HA. TILLBAKA. SOCKER. TACK. Som jag lovade hade jag med mig kameran ut idag, men det blev absolut inga bra bilder så jag ska försöka mer imorgon, jag lovar.
(HAHAHAHAHA, MR. TRODDE DU VERKLIGEN JAG VAR SÅ LÄTT OCH BARA LÄGGER UPP BILDER PÅ MIG SÅ DÄR? NEEEE.. JUST DET, DU KÄNNER MIG INTE ALLS. TRALALALALALA!)
tänk. tänk. tänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0