PÄRÄNÅRMÅLL ÄKTIVIDI



ok hehe vg



Alltså. Jag vet inte hur folk tänker när dom säger att Paranormal Activity är bra/läskig. Den var så extremt tråkig, jag dog lite - av uttråkning. Skådespelarna var kassa, idén om att det skulle bli läskigare utav att kameramannen var amatör och alldeles skakig funkade verkligen inte. Filmen var långtråkig, huvudpersonerna, Katy och Micah satt mest och snackade skit, i stil med en såndär tråkig videofilm som familjen spelat in. Självaste "skrämselscenerna" sög, det var typ dörrar som öppnades och stängdes, och ibland dunkade det till, effekter som en tolvåring lätt kunnat fixa fram själv, det var inte ett dugg läskigt... Amatörer! Jag är sjukt besviken, hade kunnat ha mycket roligare för dom där hundra kronorna, dessutom är jag pank nu. TACK JÄVLA IDIOTER SOM SÄGER ATT DEN ÄR LÄSKIG. Åh vad irriterande.


Hej hejdå dra åt helvete hej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du kunna ta bort bloggen? Vill jättegärna ha namnet.

2012-08-01 @ 08:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0