Sekunder blir till år.

TJALLA SNICKEBRALLA.
Jag är sjuk enda in i själen känns det som. Vädret utanför är grått, inuti mitt huvud är det grått och även i mitt hjärta. Jag orkar inte ens tänka. Det luktar tändare i mitt rum eftersom jag missbrukar tändaren och jag lyssnar på Bright eyes, för dom är lugna. Deras musik är mjuk, med en liten gitarr och en fin röst. Vackert. Mitt i natten låg jag vaken och försökte sova, och så vips gick en av mina naglar av, enda in till skinnet. Så jag blev arg och bet av alla andra. Det känns som om jag har rakat av mig allt mitt hår, precis så tomt känns det. Fast, mitt hår skulle vara värre. Mina naglar växer så snabbt ändå så det är ingen fara. Den här dagen går så saaaaaakta att jag nästan tror att jag drömmer. Går det verkligen att dagar kan gå som år? Belle and Sebastian är ocksås fina. Vacker musik. Tack gode gud för vacker musik, speciellt när det kommer sådana här dagar.

Kommentarer
Postat av: nelly

du genomgår samma som jag.

tråkiga sjukdagar...:(

2009-11-09 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0