ICE ICE BABY!

HALLELÅJAAAA!
jag är fortfarande sjuk och jag lovar att varje gång jag hostar så känns det som att min hals ska dö. Jag har ingen som helst känsel kvar i halsen och ändå känns den tjock och äcklig. Jag sov inte speciellt mycket igår. Emellan mardrömmarna jag hade om gårdagens skräckfilmer hostade jag sönder mig själv och när tillslut blev så trött jag började gråta somnade jag äntligen och sov hela natten. Jag vaknade på morgonen och hoppades att jag sov, att jag bara drömde ännu en mardröm, men icke sa micke. Så jag fick stanna hemma idag igen. Idag har jag även börjat få en sån huvudvärk att det är sjukligt. Imorgon ska jag till skolan, jag bryr mig inte hur sjuk jag är. Jag har så längtat efter alla kompisar och att spela GH på lunchrasterna och även sitta och klottra sönder min kalender. KALENDER, JAG SAKNAR DIG. På fredag blir det förhoppningsvis Håkan men Broder får inte åka, så om någon random söt popfitta vill hänga med mig till grönan så får ni alla det *winkwink*. Annars får jag helt enkelt tvinga med mig Lisa, kanske jag kan. Hmm.. vad mer? JO! Den nya headern är på plats och en ny bakrund och grejer, nu ska jag bara fixa sidan lite och texter och grejer, sen är jag klar!
I'm out, peace darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0