What I've done.

HALLAH!
det har hänt en del i mitt och Broders liv som vi typ inte orkar skriva om så jag sammanfattar allting i ett inlägg. Jag och Broder har båda hunnit bli svininfluensa dödade och typ friska(?????). Vi har även träffat Horvideokillen och ja, han är fortfarande dödligt snygg och jag och Broder har fortfarande en crush på honom GÖLLIS! Jag har dessutom fått i mig otroliga mängder cola och hostat blod och grejer och Broder har hunnit plugga franska och på fredag är det HÅKAN_HELLSTRÖM_ÄLSKLING på grönan som gäller, iiiiiihihihihihihi. Och min väska har fortfarande inte kommit, jag älskar älskar älskar älskar älskar det! På lördag händer det någonting jag inte kommer ihåg, kanske till Lisa eller sås, vi får seeeeeee. Hmm.. Idag har jag hunnit sova till tio, städat rummet tre gånger och lyssnar på CASH<3333333 miljontals gånger om och igen, samma fina låt. Och även, halv sex ska jag vara hemma hos BÖNAN/NELLIE och se på två skräckfilmer som vi förövrigt hyrde hos horvideokillen i söndags. The ring 2 och Shutter tror jag bestämt att det var. Jag har dessutom langat upp en ny header men ja, den är liksom inte klar. Jag ville bara se hur det blev och jag är inte nöjd, men ja, den nya blir någonting liknande. Imorgon på lunchen ska jag och Lisa även chinga oss hem till Ameli och öva på "What I've Done" på GH, vi ska klara expert! Jag ska även langa upp en video när jag och Broder har våran påhittade dialekt, den är lite blandad av allt som finns och ja, den är strålande!
I'm out, piiiiiiiiiice.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Gullunge! Cash är <333333

2009-09-06 @ 19:15:32
URL: http://idioticgenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0